front page

Thursday 2 June 2016

Senaman Height Up Untuk Meninggikan Badan

Bila dah beli height up jangan lupa pengambilan secara konsisten dan lakukan senaman ringkas ni setiap hari!! Barulah tinggi akan bertambah.



Stretching 
Merupakan gerakan dengan cara meregangkan badan, sehingga tulang punggung dapat tertarik dan memanjang. Apabila dilakukan secara teratur akan merangsang menambah kepanjangan tulang punggung dan tinggi anda. Cara untuk lakukan :

  • Duduk di atas kedua-dua belah kaki. 
  • Angkat tangan tegak ke atas. 
  • Berbaring tanpa luruskan kaki. 
  • Lakukan senaman ini selama 5-10minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan tinggi badan.

Kicking 
Merupakan gerakan dengan cara menendang kaki. Fungsi daripada gerakan ini untuk membantu pertumbuhan tulang kaki sehingga memanjang dengan optimal. 

Hanging 

Merupakan gerakan bergantung dengan kedua tangan. Gerakan ini sangat membantu untuk rangsang pada tulang punggung. Lakukannya selama 10 saat atau selama mana yang mampu. Untuk lebih berkesan, pakai weighlifting wrist di kaki semasa bergantung.

STATUS HALAL DAN SAH DARI KKM 

Height Up adalah suplement yang dihasilkan 100% daripada herba terpilih. Height Up juga telah diuji dan selamat digunakan oleh semua untuk tambah tinngi anda. Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. Height Up dijamin selamat dan berkesan untuk digunakan sebagai usaha meninggikan badan tanpa was-was!


Height Up tidak mengandungi bahan-bahan yang membahayakan kesihatan manusia seperti sibutramine, sildenafil, tadalafil, glucucorticosteroids, dan asid aristolokrik. Memang boleh digunakan tanpa ragu-ragu atau risau. Memang terbukti selamat untuk menambah tinggi.
 

No comments:

Post a Comment